Avrupa Yakası Acil Diş Hastanesi Telefonu 0533 582 82 79

Avrupa Yakası Acil Diş Hastanesi Doktor Telefonu: 0533 582 82 79
7/24 Saat Açık Diş Hekimi Kliniği

Zaman içinde diş yüzeyine tutunan dental plak diş eti seviyesinin altına uzanır ve iltihabı olayı yayar. Bu durum genellikle çok yavaş ilerler ve dişe destek olan kemiğin erimesi ile birlikte diş ile diş eti arasında, normalde çok sığ olması (1-2 mm.) gereken bir boşluk oluşumuna neden olur. Bu ‘periodontal cep’ İltihabın yayılması ile daha da derinleşir. Avrupa yakası acil diş hastanesi bu derinleşmeyi ortadan kaldırmakla yükümlüdür.

İşte diş eti hastalığının bu dönemine verilen addır. Yıkıma uğrayan kemik miktarı arttıkça dişler artan oranda sallanmaya başlar. Diş eti ceplerinin derinleşmesi çoğu zaman beraberinde diş eti apselerinin oluşumuna neden olur ve derin ceplerin içinde diş taşı ve iltihap birikmesi olur. Bazı durumlarda da kemiğin erimesini takiben diş eti çekilir ve kökler görünecek şekilde ortaya çıkar. İltihabın bu derece ilerlemesi genelde ağrısız olduğu için hasta, olayın farkında olmayabilir.Ekranlarımızda gösterilen diş ağrısı geçiren ürün reklamlarına kulak asmamalı diş hekiminizin sizin için önerdiği tedavi yöntemini ilk şart olarak bilmelisiniz. Sizin için daha sağlıklı daha beyaz dişlerinizin olmasına neden olacaktır. Ayrıca televizyonlarda sokakta insanlardan duyduğunuz kulaktan dolma bilgilerle hareket etmeniz sizin daha sağlıksız dişlerinizin olmasına neden olabilir ve diş kaybı yaşayabilirsiniz. Bu yüzden bu hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir.

Bugün dünyanın hangi ülkesine giderseniz gidin, dişleriniz için kaliteli bir tedavi seçeneği aradığınızda ilk sıralarda sizlere implant uygulamaları listelenir. Gerek kalitesi gerek estetikliği ile bugün alternatif hiçbir tedavi yöntemi implant protezlerinin eline su dökemez. Tedavi size uygun diş fırçalama ve diş ipi kullanma tekniklerinin öğretilmesi ile başlar. Daha sonra ki basamak ise doktorunuz tarafından dişleriniz üzerindeki ve kök kısmındaki iltihapların kazınarak temizlenmesidir. Buna küretaj tedavisi denir. Bu işlem genellikle birkaç(4) randevu gerektirir. Tedaviniz bittikten sonra, üzerinize düşen diş ve ağız temizliğini yaparsanız diş etlerindeki kırmızılık ve şişliğin ortadan kalktığını ve sallanan dişlerinizin çene kemiğinize daha iyi tutunduğunu izleyebilirsiniz.

Bazı insanların vücut savunma mekanizması çok gelişmiştir ve dişlerini fırçalamasalar bile çok ciddi boyutta diş eti rahatsızlığına yakalanmazlar. Avrupa yakası acil diş hastanesi 7 gün 24 saat yaptığı araştırma sonucunda bazıları ise diğer her yönden çok sağlıklı olsalar bile, diş eti rahatsızlığına karsı dirençleri düşüktür ve ancak çok iyi bir ağız temizliği alışkanlığı ile hastalığa karşı koyabilirler. Diş eti hastalığına kötü beslenme alışkanlığı, alkol sigara gibi zararlı şeylerde sebep olabilmektedir.