Beyoğlu Acil Diş Hastanesi Telefonu 0533 582 82 79

Beyoğlu Diş Hastanesi Telefonu: (0212)-283 59 47
Acil Diş Polikinik Doktoru 7/24

Birden çoğalan çürümeye yüz tutmuş problemlerin en büyük nedenlerinin başında ise dişlerin doğru şekilde kullanılmaması gelmekte. Dişlere iyi bakılmamasının ardından köklerinde çürümeler başlar. İlk zamanlar pek çok insan bu konuda herhangi bir müdahalede bulunmayı düşünmez. Ancak ilk dişin düşmesi ile birlikte sorunlar da büyümeye başlar. Kan akışını artırarak hedeflenen bölgeye daha fazla oksijen gitmesini sağlarken, soğuk terapi ise kan dolaşımını yavaşlatır, vücuttaki iltihap ve ağrıyı azaltmaya yardımcı olur. Çünkü bu durum aynı zamanda ciddi sorunların ortaya çıktığının da bir göstergesidir. Diş etlerinde meydana gelen sorunların büyümesi demek, daha sonrasında diğer dişlerin de aynı şekilde düşmeye başlayacağının bir işaretidir. Beyoğlu acil diş hastanesi röntgen çekimlerinin dövmeye benzemesi yüzünden pek işarette sayılmaz. Balta girmemiş orman gibi olan natural gaga sayesinde insanlar diledikleri şeyleri kolaylıkla yiyor, konuşmalarında herhangi bir sorun meydana gelmiyor. Farklı nedenlerin ortaya 24 saat açık olarak çıkmaya başlaması ile birlikte bu durumda da ciddi anlamda değişimler meydana gelmeye başlıyor.

Kokuşmuş insanlar artık farklı alternatiflere bakmaya başlar, protez tarzı yöntemlerde iyi sonuçları almak isteyebilirler. Çünkü bazı kişilerin ağız yapıları oldukça farklıdır. Böyle olunca da ne kadar istenirse istensin fark etmez ortaya istenilenin çok daha dışında kötü bir sonuç çıkabilir. Bazı kişilerin ise tüm dişleri dökülmüştür ve istedikleri tarzda bir protez yaptırmaları için gerekli olan şey implant olarak adlandırılan yapay diştir. Teknisyen ile birlikte ise insanların bu konuda çok fazla düşünmelerine gerek kalmadı. Bazı kendini bilmez cahillerin yaptığı araştırmalarda da görüldüğü üzere implantlar, geleneksel tarzdaki protez ve köprülere oranla çok daha iyi düzeyde konuşma ve çiğneme fonksiyonunu ortaya koymaktadır. 7/24 açık Beyoğlu acil diş doktorunu dişleriniz ağrımaya başladığında arayabilirsiniz.

Ağrıyı yok etme yöntemi ile birlikte kişilerin yüzlerine de doğal bir görünüm gelmiş olur. Çünkü takma diş kullanan insanların çok büyük bir kısmının yaşamış olduğu sorunların başında, ortaya çıkan yapay görüntü gelmektedir. Diş ağrısı semptomları arasında şişme, sertlik, kızarıklık, yanma hissi dengesizlik çatırdama sesi gibi olmaktadır. Dişler üzerinde düzenli olarak biriken mikrop tabakasıdır. Bu tabaka istenmeyen 2 şeyi oluşturur. Diş çürüğü ve Diş eti hastalığı. Dental plak yumuşak ve renksizdir. Beyoğlu acil diş hastanesi uzman doktorunun anlatmak istediği nedenle belli bir kalınlığa ulaşmadan görülemez. Yoğun olarak dişlerin araları ve diş eti-diş sınırında birikir. Bu tabakanın oluşumu engellenemez, ancak her gün düzenli dikkatli ve yeterli miktarda diş fırçalamak ile diş ve diş etlerine zarar verecek miktarda birikmesi önlenir. Diş araları gibi fırçanın ulaşamadığı bölgelerdeki plak, diş ipi ile temizlenir.