Kağıthane Acil Diş Hastanesi Doktor Telefon No: 0533 582 82 79

Kağıthane Diş Hastanesi Nöbetçi Diş Hekimi Tel: 0212 283 59 47 GSM: 0533 582 82 79

Dayanılmayacak kadar olan ağrılarınız başladığında hemen nöbetçi diş hekimine gitmelisiniz. Başka bir ismiyle endodonti ölmekte olan ya da iltihaplı dişler için uygulanan bir tedavi yöntemidir. Kanal tedavisi ölü veya ölmek üzere olan ya da iltihaplı dişler için uygulanan yöntemlerin genel adıdır. Kanal tedavisinde amaç sorunlu olan dişleri eski formuna kavuşturmaktır. Endodontoloji ya da endodonti, kanal tedavisi bilimi anlamına gelmektedir. Birçok üniversitede ana bilim dalı olarak lisans ve lisansüstü düzeylerde okutulmaktadır.

Kağıthane acil diş hastanesi anestezi uzmanı tarafından, bazı ilaçlarla hastanın bilinci açıkken oluşturulan derin uykudur.Genel anesteziden farklı olarak hasta, hekimden aldığı sözlü komutları yerine getirebilir. İşlem sırasında anestezi uzmanı, hastayı hipnoz ederek nabzını ve tansiyonunu takip eder. Yanlış beslenme, dişlere bakılmaması ve zarar verilmesi sonrasında dişlerde kırılmalar ve düşmeler başlayacaktır. Birçok insan bu konu ile alakalı çok fazla çalışma yapmayı tercih etmiyor. Çünkü uykusuzluğun büyük problemler yarattığını heimiz biliyoruz. Bir diş pulpası ağız veya dişe gelen bir darbe, dişlerin çok derine kadar çürümesi ve dişte meydana gelen çatlak, bölünme gibi sebepler kanal tedavisinin uygulanmasını gerektirebilir. Tedavi zamanında yapılmazsa apse oluşumu görülebilir. Endodontik sorunlar genellikle ağrı ve şişme şeklinde görülür ve tedavi için rutin bir röntgen gereklidir. Röntgenden sonra problem ve problemin neden oluştuğu net olarak görülebilir. Şayet görülmezse tomografiye geçilebilir.

İnsanlar ancak dişleri kırılınca ya da düşünce işin ciddiyetini anlamaya başlıyorlar. En iyi diş protezi hangisidir sorusu da böylesi durumların ortaya çıkması sonrasında insanların birbirlerine en fazla sorduğu sorulardan bir tanesi oluyor. Bu kimi zaman iyi sonuçlara yardımcı olsa da protez söz konusu olduğu zaman ne yazık ki pek işe yaramıyor. Çünkü bazı insanların dişleri döküldükten sonra buraya protez yapılacağı zaman çok dikkatli olunması gerekmektedir. Bir ya da iki kez olmak üzere hastaya bir endodontist ya da diş hekimi tarafından uygulanır. Kağıthane acil diş hastanesi pulpa tedavisinde ilk olarak dişin üst kısmında küçük bir delik oluşturulur. Bir dizi ince eğe ile ölü ya da ölmek üzere olan kısım çıkarılır. Kanallar doldurulmaya izin verdikten sonra, tüm bakterilerin etkisiz hale gelmesi için solüsyon sıkılır ve ağız içi ıslatılır. Anti bakteriyel solüsyona takiben, kök kanalları küçük ve steril kağıt konileri ile kurutulur.

Kurutulan yerler sonrasında yumuşak ve kauçuk benzeri materyaller ile doldurulur. Son olarak dişe kalıcı bir restorasyon yerleştirilir. Restorasyon doldurma işlemi bazı durumlarda basit doldurma bazı durumlarda daha derine inen doldurma şeklinde olabilir. Kağıthane acil diş doktorunun yaptığı tedavi sonrasında dişlerde hafif olarak ağrı ve hassasiyet görülebilir. Ama bu şikayetler genel olarak geçicidir. Böyle durumlarda en iyi çözüm kanal tedavisi uygulanmış olan dişleri birkaç gün kullanmamaktadır.