Anadolu Yakası Acil Diş Hastanesi Telefonu 0533 582 82 79

Anadolu Yakası Acil Diş Hastanesi Nöbetçi Dişçi Tel: 0533 582 82 79
7 Gün 24 Saat Açık Diş Hekimi Polikliniği

Diş taşı en sık alt ön dişlerin arka yüzeyinde birikir ve bazı durumlarda ağrılara sebebiyet verir. Bir kez oluşması halinde tartar ancak diş hekimi tarafından temizlenebilir. Anadolu yakası acil diş hastanesi anti tartar özelliği olan diş macunları oluşmuş Diş taşını ortadan kaldıramaz. Bir kalınlığa ulaşmadan görülemez. Yoğun olarak dişlerin araları ve diş eti-diş sınırında birikir. Bu tabakanın oluşumu engellenemez, ancak her gün düzenli, dikkatli ve yeterli diş fırçalamak ile diş ve diş etlerine zarar verecek miktarda birikmesi önlenir. Diş araları gibi fırçanın ulaşamadığı bölgelerdeki plak, diş ipi ile temizlenir.Oysa ki yapay diş ile birlikte bu durum %100 oranda değişir. Ancak pek çok konuda olduğu gibi ucuz tedavisi konusunda da insanların dikkat etmeleri gereken çok ciddi bazı durumlar bulunmaktadır. Bunların başında ise doğru ekibi bulmak geliyor. Doğru ekibin ne olduğunu burada anlatmaya zaman yetmez. Cidden çok zaman harcamak gerekebilir.

Çürüklerden kaynaklı ağrı başladığı zaman canınızdan can gidiyormuşçasına acı çekersiniz, kafanız zonklar, bazen elde olmayan durumlardan dolayı ağrılar meydana gelebiliyor fakat genel olarak doğru bir bakım uygulamadığımızdan dolayı dişlerimizde problemler ortaya çıkabiliyor. Düzenli olarak sabah ve akşam olmak üzere günden 2 kere dişlerimizi fırçaladığımız zaman oluşabilecek sararmaların, çürümelerin de bir nebze olsa önüne geçebiliriz. Anadolu yakası acil diş hastanesi asistanları bile bunları rahatlıkla takip edip kontrol sağlayabilir.

Büyük olan gaganızın içindeki dişlerinizin sağlığı için her gün makarna yemekte oldukça önem taşımaktadır. Düzensiz ve sağlıksız beslendiğimiz zaman vücudumuzun ihtiyacı olan protein ve vitaminleri alamadığımızdan dolayı diş kayıpları meydana gelebilir. Alkollü içecekler, sigara kullanımı, çok fazla şekerli tatlılar tüketilirse dişlerimiz çürümeye başlar. İlk aşamalarda dişinizin çürümeye başladığının farkında olamayabilirsiniz. Zaman ilerledikçe çürüyen iş ağrıya neden olur ve böylelikle farkına varabilirsiniz. Dişinizin kurtarılabilme ihtimali var ise küçük operasyonlar ile müdahale yapılabilir. Eğer ki çürük olan dişiniz, dişinizim köküne doğru ilerlemeye başladıysa bu aşamada kanal tedavisi uygulanması gerekmektedir. Bu tedavi süreci çok kolay olmasa da sağlığınız açısından bakıldığında sizleri daha kötü ağrılardan ve bakterilerden koruyacaktır. Çürük olan dişinize herhangi bir tedavi uygulamadığınız zaman sağlıklı olan dişlerinize de zarar verecektir. Bundan dolayı onlarda çürümeye başlayıp uykusuz bırakabilir.

Çok uzun bir süre zarfına ihtiyacı olmayan bu tedavi yönteminde kısa zaman da çürük dişlerden kurtulabilirsiniz. Aynı zaman da fazla derecede acı veren bir operasyonda değildir. Ağrı tedavisi her hasta için farklılık gösterebilmektedir. Her ağrıya aynı tip tedavi yöntemi uygulanamaz. Buna siz karar veremezsiniz. Anadolu yakası acil diş hastanesinin karar vermesi daha doğru olacaktır.