Beşiktaş Acil Diş Hastanesi Telefonu 0533 582 82 79

Beşiktaş 24 Saat Açık Diş Hekimi
Acil Diş Hastanesi İletişim GSM Tel: 0533 582 82 79

Uzmanlığını bitirmiş bir diş hekimi veya ağız cerrahı tarafından lokal, genel, intravenöz anestezi veya bir kombinasyonu ile nispeten hızlı gerçekleştirilen bir ayakta tedavi prosedürü olarak yapılan, dişin kemikteki soket denilen yuvasından cerrahi müdahale ile çıkarılması işlemine verilen isimdir. Basit diş çekimi ise hasta lokal anestezi etkisi altındayken ağız içinde görünen dişlerin çekiminde kullanılan tekniğe verilen isimdir. Pedodonti bölümünde Pedodontistler (Çocuk Diş Hekimleri), çocukların fiziksel ve duygusal gelişimlerine göre psikolojik yaklaşımda bulunarak tüm bebek, çocuk ve gençlerin tam ağız muayenelerini ve her türlü tedavi ve koruyucu uygulamalarını gerçekleştirmektedirler. Yalnız bunu hastanede çalışan bir temizlikçinin yapması hissine kapılmayın. Beşiktaş acil diş hastanesi her zaman gayet nezih durumda sizlerin tüm tedavilerini sağlayacaktır.

Belirli dalga boylarına ayarlanmış olan halojen veya led ışık cihazlarıyla uygulanan kompozit dolgu, hazırlanmış olan kavitelere tabaka tabaka yerleştirildikten sonra bu cihazlardan yayılan ışınlar sayesinde sertleştirilmektedir. İşlem sonlandırıldıktan sonra ise uygulanmış olan dişe göre şekillendirilmekte ve düzenlenmektedir. Bu ışınlı dolgu yöntemi, amalgam dolgu yönteminden çok daha uzun sürmektedir. Beşiktaş acil diş hekimi buna rağmen lazerli dolgu, amalgam dolgu yönteminden çok daha pahalıdır. Yetişkin bireylerde bazı durumlarda dişlerin çekilmesi gerekli olabilir. Her ne kadar süt dişlerinin çocuklukta yerini alan yetişkin dişlerinin ömür boyunca kullanılması ideal olsa bile, birden fazla nedenden dolayı diş çekimi yapılabilmektedir.

Ön dişlerde uygulanacak olan restorasyon sayısı fazlaysa eğer kompozit dolgu yöntemi yerine porselen dolgu veya porselen kuron kullanılabilmektedir. Bunun yanı sıra dişlerinde mineral kaybı çok fazla olan hastalarda da porselen dolgu veya porselen kuron kullanılmaktadır. Son olarak aşırı derecede çay, kahve tüketen hastalara da beyaz dolgu önerilmemektedir çünkü bu dolgu bir süre sonra çayın, kahvenin rengini alarak dişlerle olan renk uyumunu kaybetmektedir.Bu nedenler arasında en yaygını dişlerin travma ya da çürüme nedeniyle tamir olamayacak kadar hasar görmüş olmasıdır. Bunun yanı sıra diş hekimleri, özellikle çeneye tam anlamıyla sığmayan çok sayıda dişin bulunduğu ortodonti tedavisi gerektiren vakalarda ağız içinde ön hazırlık için diş çekimini uygun görebilir.

Yine benzer durumlarda diş etinin üzerine çıkmamış dişler, ya da 20’lik yaş dişleri için gömülü diş çekimi müdahalesi gerçekleştirilebilir. Beşiktaş acil diş hastanesi genel olarak 24 saat hizmet verebilir ama her yaşa göre gün değişimi yaşayabilir.